1403/03/31

چگونه مردم را متقاعد کنیم که بریتانیایی هستید

اگر به دنبال این هستید که به طور قانع کننده ای خود را به عنوان یک فرد بریتانیایی معرفی کنید، به جای درستی آمده اید! در اینجا 37 نکته وجود دارد که به شما کمک می‌کند در هنر بریتانیایی تسلط پیدا کنید و مردم باور کنند که اهل بریتانیا هستید.

 

  1. لهجه را بیاموزید

لهجه بریتانیایی یکی از متمایزترین ویژگی های فرهنگ است. برای تسلط بر لهجه، به سخنرانان بومی گوش دهید و تلفظ را تمرین کنید. به صداهای مصوت، لحن و ریتم توجه کنید.

 

  1. از انگلیسی زبان عامیانه استفاده کنید

زبان عامیانه بریتانیایی یکی از جنبه های مهم این زبان است. عبارات و اصطلاحات رایجی مانند “cheerio"، “blimey"، “gutted” و “knackered” را یاد بگیرید. استفاده از این عبارات به شما کمک می کند معتبرتر به نظر برسید.

 

  1. قسمت را بپوشید

مد بریتانیایی به دلیل سبک کلاسیک و کم ارزش خود شناخته شده است. لباس‌هایی بپوشید که جاودانه و متواضع هستند، مانند کت‌های تویید، پیراهن‌های دکمه‌دار و شلوار جین. از لباس های پر زرق و برق یا پر سر و صدا اجتناب کنید.

 

  1. طنز بریتانیایی را درک کنید

طنز بریتانیایی می‌تواند خشک و کنایه آمیز باشد. یاد بگیرید که طعنه، جناس و سایر اشکال طنز بریتانیایی را تشخیص دهید و درک کنید. از این تکنیک ها برای تعامل با دیگران و ایجاد روابط استفاده کنید.

 

  1. درباره فرهنگ بریتانیا بیاموزید

فرهنگ بریتانیا غنی و متنوع است. با تاریخ، سنت ها و آداب و رسوم این کشور آشنا شوید. این دانش به شما کمک می کند تا زمینه مکالمات و رفتارهای بریتانیایی را درک کنید.

 

  1. از اصطلاحات انگلیسی استفاده کنید

اصطلاحات انگلیسی منحصر به فرد در فرهنگ است. اصطلاحات رایجی مانند “گربه و سگ باران می بارد"، “گلوله را گاز بگیر” و “در حال کشش” را یاد بگیرید. استفاده از این اصطلاحات باعث می شود که شما بیشتر شبیه یک زبان مادری باشید.

 

  1. از آمریکایی گرایی بپرهیزید

مردم بریتانیا به تأثیرات آمریکا در زبان و رفتار حساس هستند. از استفاده از اصطلاحات و اصطلاحات عامیانه آمریکایی خودداری کنید، زیرا ممکن است آنها را ظاهراً یا نادان تلقی کنند.

 

  1. محترم باشید

مردم بریتانیا برای احترام و ادب ارزش قائل هستند. در تمام تعاملات مؤدب، با ملاحظه و مؤدب باشید. در صورت لزوم از زبان رسمی و عناوینی مانند «آقا» و «خانم» استفاده کنید.

 

  1. درباره غذاهای بریتانیایی بیاموزید

غذاهای بریتانیایی شهرت بدی دارند، اما در واقع بسیار خوشمزه هستند. با غذاهای سنتی مانند ماهی و چیپس، شپردز پای، و اسکون با خامه لخته شده و مربا آشنا شوید.

 

  1. از ورزش بریتانیا لذت ببرید

مردم بریتانیا ورزش خود را دوست دارند. درباره فوتبال (فوتبال)، راگبی، کریکت و تنیس بیاموزید. در یک مسابقه شرکت کنید یا به یک تیم محلی بپیوندید تا اشتیاق خود را به ورزش نشان دهید.

 

  1. وقت شناس باشید

مردم بریتانیا به وقت شناسی اهمیت می دهند. به موقع در قرارها و جلسات حاضر شوید و از دیر رسیدن بپرهیزید.

 

  1. از آداب مناسب جدول استفاده کنید

مردم بریتانیا آداب سرمیزی سختی دارند. از یک دستمال استفاده کنید، آرنج خود را از روی میز دور نگه دارید و با دهان پر صحبت نکنید.

 

  1. صبور باشید

مردم بریتانیا برای صبر و شکیبایی ارزش قائل هستند. از زورگویی یا پرخاشگری بپرهیزید و برای گوش دادن به دیگران وقت بگذارید.

aggression-پرخاشگری

 

  1. درباره تاریخ بریتانیا بیاموزید

تاریخ بریتانیا غنی و پیچیده است. درباره شخصیت‌های مشهور تاریخی، رویدادها و مکان‌های دیدنی مانند ملکه، بیتلز، و استون هنج اطلاعات کسب کنید.

 

  1. روشن فکر باشید

مردم بریتانیا برای تنوع و فراگیری ارزش قائل هستند. ذهنی باز داشته باشید و فرهنگ ها، باورها و سبک های مختلف زندگی را بپذیرید.

 

  1. از فرم‌های نشانی بریتانیایی استفاده کنید

مردم بریتانیا از عناوین رسمی مانند “آقا” استفاده می کنند. و “خانم” برای خطاب قرار دادن یکدیگر در صورت لزوم از این عناوین استفاده کنید و از استفاده از نام کوچک خودداری کنید مگر اینکه برای این کار دعوت شده باشید.

 

  1. در جمع مودب باشید

مردم بریتانیا برای ادب در جمع ارزش قائل هستند. از ساختن صحنه یا ایجاد مزاحمت خودداری کنید و به اطرافیان خود احترام بگذارید.

 

  1. درباره آب و هوای بریتانیا بیاموزید

آب و هوای بریتانیا به طرز بدنامی غیرقابل پیش بینی است. درباره فصول مختلف بیاموزید و برای باران، باد و دمای سرد آماده باشید.

 

  1. مقتصد باشید

مردم بریتانیا برای صرفه جویی و صرفه جویی ارزش قائل هستند.از اسراف و اسراف بپرهیزید و به دنبال راه هایی برای پس انداز باشید.

 

  1. درباره سیاست بریتانیا بیاموزید

سیاست بریتانیا می‌تواند پیچیده و بحث برانگیز باشد. درباره احزاب مختلف سیاسی و ایدئولوژی های آنها بیاموزید و از بحث در مورد سیاست خودداری کنید مگر اینکه از حقایق خود مطمئن باشید.

 

  1. از اندازه گیری بریتانیایی استفاده کنید

مردم بریتانیا از سیستم متریک برای اندازه گیری استفاده می کنند. در مورد متر، لیتر و کیلوگرم بیاموزید و از اندازه گیری های آمریکایی مانند اینچ و پوند خودداری کنید.

 

  1. انعطاف پذیر باشید

مردم بریتانیا برای انعطاف پذیری و استقامت ارزش قائل هستند. برای رویارویی با چالش ها و شکست ها با اراده و شجاعت آماده باشید.

 

  1. درباره آموزش بریتانیا بیاموزید

تحصیلات بریتانیا بسیار ارزشمند است. با انواع مختلف مدارس و دانشگاه ها و اهمیت آموزش در فرهنگ بریتانیا آشنا شوید.

 

  1. محتاط باشید

مردم بریتانیا برای احتیاط و حریم خصوصی ارزش قائل هستند. از بحث در مورد مسائل شخصی یا بدگویی در مورد دیگران خودداری کنید.

 

  1. از عبارات بریتانیایی زمان استفاده کنید

مردم بریتانیا از عبارات مختلفی از زمان مانند «نیمه گذشته» و «ربع به» استفاده می‌کنند. این عبارات را بیاموزید تا بیشتر شبیه یک زبان مادری به نظر برسد.

 

  1. متواضع باشید

مردم بریتانیا برای فروتنی و فروتنی ارزش قائل هستند. از لاف زدن یا لاف زدن در مورد دستاوردهای خود بپرهیزید.

 

  1. درباره هنر و ادبیات بریتانیا بیاموزید

هنر و ادبیات بریتانیا به دلیل برتری خود مشهور است. درباره نویسندگان مشهوری مانند شکسپیر و دیکنز و هنرمندان مشهوری مانند ترنر و پاسبان بیاموزید.

 

  1. مراقب دیگران باشید

مردم بریتانیا برای توجه و احترام به دیگران ارزش قائل هستند. از صدای بلند یا مزاحم بپرهیزید و مراقب تأثیر خود بر دیگران باشید.

 

  1. از انگلیسی زبان عامیانه در زمینه استفاده کنید

زبان عامیانه انگلیسی می‌تواند برای خارجی ها گیج کننده باشد. یاد بگیرید که از زبان عامیانه در متن استفاده کنید و از به کار بردن نامناسب آن اجتناب کنید.

 

  1. در صف ها صبور باشید

مردم بریتانیا برای نظم و صف ارزش قائل هستند. در صف ها و صف ها صبور باشید و به دیگران احترام بگذارید.

 

  1. درباره تیم های ورزشی بریتانیا بیاموزید

تیم های ورزشی بریتانیا پرشور و وفادار هستند. درباره تیم های معروفی مانند منچستریونایتد و آل بلکز بیاموزید.

 

  1. به سنت ها احترام بگذارید

مردم بریتانیا برای سنت ها و آداب و رسوم ارزش قائل هستند. به آداب و رسوم و سنت های محلی احترام بگذارید و از شوخی یا انتقاد در مورد آنها خودداری کنید.

 

  1. از اصطلاحات انگلیسی در نوشتن استفاده کنید

استفاده از اصطلاحات انگلیسی در نوشتن ممکن است دشوار باشد. یاد بگیرید که از اصطلاحات به درستی استفاده کنید و از به کار بردن نامناسب آنها خودداری کنید.

 

  1. برای تجربیات جدید آماده باشید

مردم بریتانیا برای آزمایش چیزهای جدید و کشف تجربیات جدید ارزش قائل هستند. برای امتحان غذاها، نوشیدنی ها و فعالیت های جدید آماده باشید.

 

  1. درباره جشنواره های بریتانیا بیاموزید

جشنواره های بریتانیا جشن فرهنگ و سنت هستند. درباره فستیوال های معروفی مانند کریسمس، عید پاک، و شب آتش سوزی اطلاعات کسب کنید.

 

  1. مراقب آداب معاشرت باشید

مردم بریتانیا به آداب معاشرت و ادب اهمیت می دهند. مراقب رفتار خود در موقعیت های اجتماعی باشید و از اظهار نظرهای ناخوشایند یا نامناسب خودداری کنید.

 

  1. از تلفظ انگلیسی استفاده کنید

تلفظ انگلیسی می‌تواند برای خارجی ها چالش برانگیز باشد. استفاده از تلفظ انگلیسی را تمرین کنید و از تلفظ آمریکایی خودداری کنید.

 

 


فرم در حال بارگذاری ...